Tradera.. hobby eller ren galenskap?

Är det något som är beroendeframkallande är det TRADERA!!!
Jag kan sitta flera timmar per dag och kolla igenom alla auktioner... man blir helt fast!!
Man mår bra när man lyckas göra ett riktigt fynd, dessvärre mår man ännu värre när man har gjort ett riktigt dåligt köp!!
Har tagit en paus från allt shoppande på tradera.. vad fan ska man med allt till?
Tror det bara är kicken man får av att leda på en auktion, men sen när man vunnit undrar man vad fasen man håller på med!
Har lagt ut en del annonser själv nu på ren nyfikenhet på om man verkligen kan tjäna på att sälja där... får hoppas det, för fattigare än när man lever på  föräldrapenning finns inte!

Att lägga ut annonser va ju inget problem... men när man inser att man ska packa, skriva adresser.. väga och springa till posten, då undrar jag verkligen vad fan jag tänkte med... speciellt närman som jag lagt ut... 69!!!!!.... annonser... ren GALENSKAP!!
Blir ju alldeles kallsvettig bara utav tanken att dom slutar om 5 dagar.. huwwaa!!

Ska städa nu och tänka på annat, förimorgon får jag finbesök från stockholm! Som jag har längtat!!! =D

Förresten, ta en kik på mina auktioner: ;)

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=503404&filtertype=0&sortby=6




Kommentarer
Postat av: "cattis"

"NÄMEN MARIE" :)

2008-11-19 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0