stackars ANGELA! hihi

Nu har min söta Angela å Noa åkt hem =( Väldans tyst blev det...*snyft*

Vi hämtade upp dom vid tåget i torsdags, det gick ju bra.. packade in allt i bagaget, när vi skulle ha ut Noas vagn på fredagen hade ju helveteslåset fryst fast så vi fick ju dra ut vagnen från insidan **suck**, det är nog enda gången jag verkligen älskat vagnen Bugaboo då den är liten! hihi

På lördag blir det shopping på villervalla... givetvis har hon köpt fel storlek på Noas mössa och det är 10 minuter kvar tills butiken stänger så det hinns ju inte att byta den.

På söndag ska vi köra Cayden till sin farmor.. jag är lite halvstressad och hinner inte tina upp bilen tillräckligt så att dimman försvinner i bilen, så jag kör ut på vägen och efter 1 minut ser jag inte ett skit!!!
Jag försöker köra så nära kanten jag bara kan, men det blev lite för nära att jag nästan kör ner i diket, dessutom prejjar jag ner en jävla vägskylt!!!! A är förståss livrädd efter det!! hehe (tror jag det!)

Imorse skulle vi köra dom till tåget och givetvis hade jag glömt av att Cayden skulle till BVC, så bitchen Marie som e superstressad kommer fram och bara morrar och ryter.. inte så trevligt!
Cayden som vart snäll mot Noa hela veckan börjar helt plötslig putta omkull stackars Noa på golvet å trycker  ner hans huvud i mattan flera ggr!!
Han vaknade verkligen upp med djävulen själv i sej imorse... stackars Noa! (Cayden som annars är den snällaste bebisen i hela världen.)
När vi väl fått iväg allt till bilen så va jag ju överlycklig som fick upp låset med en gång, men istället fick vi inte stängt skiten!! *ARRRG* då är låset såppas frusett att den där haken inte vill stänga sej!
3 minuter kvar tills Caydens BVC tid fick vi åka iallafall (med risk för att luckan skulle flyga upp.)
När vi då skulle från bvc in till stan så lägger jag in backen för att backa ut, är väldigt trött och alldeles för koncentrerad för att jag inte ska köra på bilen som är parkerad bakom, så jag backar verkligen ut INNAN Angela fått in hela sej i bilen så jag nästan kör över henne!!!

En händelserik resa till Göteborg helt enkelt! =D

Kommentarer
Postat av: Angela

asg asg asg! Marie så farligt va de inte, visst stämmer ju allt men jag skrattade ju mest :D hahahahaha puss på dig

2008-11-24 @ 21:48:22
Postat av: "cattis"

HAHAHA! NÄMEN MARIE!

2008-11-25 @ 15:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0