HAHAHA malmö!! =D

Jag Ullis och Janna drog iväg påen tokresa till Malmö i somras, skulle hälsa på Rosie och festa!
Världen är liten, där träffade jag på en gammal kompis från tonåren... DAVID!! hahaha
Seg som jag är att ladda över bilder från kameran till datan så hade jag i stort sett glömt bort en del...
Men här bjuder jag pålite kort från den resan... höhöhö!!

Fetsandet började redan i bilen..=P tyvärr va jag den som körde.. häre söta Janna!! <3


Jag och Ullis... Saknar dej!! <3



HAHAHA... en drink förmycket David??!!



Redo att gå ut!! =D Fina å glittriga... =P




JAG HAR VÄRLDENS KULIGASTE BILD PÅLAGER SOMÄR VÄÄÄÄÄLDIGT CENSUR!!
JANNA LÅT MEJ LÄGGA UPP DEN!! **asg**

Kommentarer
Postat av: "cattis"

TJIIIIIIHU! parta pinglan!

2008-11-20 @ 22:44:28
Postat av: Janna

Ja denna helg var väldigt roolig. Kram kram

2008-12-25 @ 17:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0